Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 16662 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.    

Неактивен ???????

  • septic schizo
  • потребител/ка
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Формула 1
« Отговор #30 -: 2007-07-23, 14:54 »
Еб?ш ли маа' му. Питай Mia, тя си записва.  

Неактивен ???????

  • septic schizo
  • потребител/ка
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Формула 1
« Отговор #31 -: 2007-07-23, 18:59 »
Цитат на: Mia
Така че може Тойота да не са били дисквалифицирани, но тогава не е ставало въпрос и за "купуване" на тази информация, просто на тези двамата нещо не им е харесвало и са прее**ли тима.

О разбира се, че не е ставало въпрос за ПАРИ. Просто нещо не им е харесало...  Както и сега не става въпрос за служител в СкуТерията от петнадесет години. Но отново потвърждавам, просто нещо не му е харесало и понеже не става въпрос за пари, сега за да го накиснат са му пуснали едни 5-6 милиона с банков трансфер.

Цитат на: Mia
Факт е, че аз познавам един, единствен истински фен на Макларън...странно защо ли?!

Е, аз даже не гледах и цялото състезание вчера. Но пък ето за това си ти, да ми го разкажеш после с необходимата украса.  


 

Неактивен ???????

  • septic schizo
  • потребител/ка
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Формула 1
« Отговор #32 -: 2007-07-23, 20:45 »
Цитат на: Mia
но тогава не е ставало въпрос и за "купуване" на тази информация, просто на тези двамата нещо не им е харесвало и са прее**ли тима.

Цитат на: Mia
Никъде не съм казала, че при скандала от 2002 не е ставало въпрос за пари, че то за к'во друго може да става въпрос?!

Ще може ли да ми дефинираш "не е ставало въпрос за купуване" (при все, че даже го болднах в предходният цитат)?

Според мен десет-процентният-ми-шанс (за спечелването и във втория бас) все още стои. Просто разликата в двата скандала е, че в този с Тойота е било доказано, че тази информация е била използвана от тях.

Цитат на: Mia
Нормално е да съм пристрастна, предполагам това имаш предвид под "украса"?
Но не мисля, че би било "украсено" да се каже, че Хамилтън въобще не трябваше да се класира в последното състезание, при положение, че се върна на пистата с помощта на кран. А да не говорим, че му беше разрешено да изпревари всички в колоната зад сейфти кар-а, за да си навакса изгубената обиколка?!!!! WTF? Сакън да не вземе да не се класира, ще плачка детето! Пълна подигравка с всички останали отбори!

Под украса имах предвид увлекателно, вещо и с хъс. Позволи ми да използвам твоят термин? Благодаря.

Та точно като един теоретик wannabe риЪл фен, вероятно без книжка и с мнооого-много телевизионни познания, но никакви реални, се опитва да запази честта на любимия отбор, като показва изумителни знания (с леки пропуски) в областта на скоростите, така и ти. Не е задължително да играеш футбол за да го гледаш, но пък един истински фен никога няма признае, че друг може да е по-добър от неговият отбор.  Максимата е известна като "Не мога да губя" и слага доста големи ограничителни капаци на конете които я изповядват. На мен McLaren и в частност Алонсо ми допадна с професионалното си поведение в последните обиколки на състезанието и смятам, че напълно си заслужава респекта.

Пълна подигравка било, кеккеке. Пълната подигравка беше, че дебютант щеше да о?бе всичките Велики Звезди вчера 'щото е имал хитростта да излезе с гуми за дъжд. И ги поведе с толкова с колкото после тря'аше да литнат, че да го стигнат, а те бяха прекалено заети да паркират един в друг. Респект за Маркус Винкелхок. Да, обаче рестартираха състезанието.

100% не е било за пари.  

Няма по-добри от Ферари. Държа да се знае. McLaren sucks.
« Последна редакция: 2007-07-23, 20:46 от freak »

Неактивен ???????

  • septic schizo
  • потребител/ка
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Формула 1
« Отговор #33 -: 2007-07-23, 21:25 »
Найджъл е бесен, защото му отказват повишение, както и да си тръгне от Ферари, когато е пожелал. Както и да е.

Ти знаеш.

А аз съм бесен, защото педерасите от e-on за пореден път ми прецакват wireless мрежата, както и целия комп, като спират и пускат шибания ток за по-малко от две секунди.

А, пропуснах ли да отбележа, че Ферари са нумеро Уно? И напротив, точно претендираш, че много ги разбираш с думите "уонъби фен" отправени към мен.
« Последна редакция: 2007-07-23, 21:29 от freak »

Неактивен ???????

  • septic schizo
  • потребител/ка
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Формула 1
« Отговор #34 -: 2007-07-23, 21:35 »
Цитат на: Mia
нали и книжка нямам.

Споко. Ферари не губят, че на теб ти трепери крачето, като отпускаш съединителя без газ и учебната кола гасне.  
« Последна редакция: 2007-07-23, 21:36 от freak »

Неактивен Alexi$

  • зарибен/а
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 457
  • Пол: Мъж
    • Профил
Формула 1
« Отговор #35 -: 2007-07-23, 21:43 »
Абе хора,споко малко ко стаа тука?Тука нема се нареждаме ся(или поне да бъде за отбори и пилоти).Ко ся кат някои нямаме книжки тука.freak ти найш ли че на бая пилоти са им отнемани книжките или са били на процеси,щот са се прайли на пилоти и извън пистата.Пък и виж ся принавам че Макларън дръпнаха много тоя сезон,но главно заради Хамилтън-по статистика в момента той е пилота с по-добри класирания.Пък и кат те задмине на магистралата някой с бясна скорост,лафа е"Тоз ко ми са прай на Шумахер",а не "Тоз ко ми са  прай на Алонсо"нали?

Неактивен ???????

  • septic schizo
  • потребител/ка
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Формула 1
« Отговор #36 -: 2007-07-23, 21:48 »
Лафа е "Дано няма автобус в отсрещното платно" или "дее'ба селяка прост". 'Щото се нагледахме на раЦери последно време и жени и мъже, къде на Шано не правят масови убийства и само тяхната кончина четем по вестниците.

Така или иначе, Шумахер винаги ще бъде на пиедестала. Дори и за мен. Но това няма нищо общо с личната ти неадекватна преценка и фенски ентусиазъм. Иначе да си жив и здрав и да си вземеш книжката без проблеми. После някой кат' мене ше те нарита ако се вживееш в ролята на Победител с 1.4 моноинжекция мотор.

Неактивен ???????

  • septic schizo
  • потребител/ка
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Формула 1
« Отговор #37 -: 2007-07-23, 21:53 »
Цитат на: Mia
Цитат на: freak
Споко. Ферари не губят, че на теб ти трепери крачето, като отпускаш съединителя без газ и учебната кола гасне.  

Мииии, все чакам да се появи един кадърен мъж- шофьор, ей такъв като теб, да научи мен, неможещата да кара женска, която иначе има претенции да схваща бързо и да се интересува от играчките на момчетата.
Пък моята учебна "кола" беше едно Ренде, дето и ти ня'а моеш го подкара, освен ако не си тренирал в продължение на един-два месеца на тотално преебан съединител.  

Оправдание. Типично по женски. Ама иначе като се возиш с малко-над-100 и се напикаваш счупвайки всяка една дръжка по колата. Айде, скоростна фенке, един съвет от мене, кадърния: "Газта не се натиска плавно, кракът стъпва на педала със същото желание, както когато настъпваш хлебарка".

Некой ден ще разбереш.  
« Последна редакция: 2007-07-23, 21:59 от freak »

Неактивен ???????

  • septic schizo
  • потребител/ка
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Формула 1
« Отговор #38 -: 2007-07-23, 22:02 »
Цитат на: Mia
ш'ти сЪ обадя кат' си купя Сузуки 600 (щот' съм пикла и толкова ми стигат) да тЪ повозя малко.

Не, не. Смили се над жалката ми същност и само ми кажи, когато си купиш каквото-и-да-е превозно средство.

Аз директно ше си туря въжето на врата.

Неактивен Alexi$

  • зарибен/а
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 457
  • Пол: Мъж
    • Профил
Формула 1
« Отговор #39 -: 2007-07-23, 22:48 »
Ари бе хора!Забележете в горен ляв ъгъл като отговаряте"BGFreaks>РЕЛАКС>СПОРТ>ФОРМУЛА 1"Стига сте се тропали само!дайте за нешо полезно да поговорим.Като например какво мислите за изпълнението на немската звезда за едно състезание от отбора на Спайкър-Маркус(ква му беше фамилията забрайх).

Неактивен Metalcho

  • глобален модератор
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 2015
  • Пол: Мъж
  • ??????? ?????????
    • Профил
    • Hyundai Coupe Club
Формула 1
« Отговор #40 -: 2007-08-05, 19:33 »
Тва с "няма да изгледам нито едно състезание" ми звучи като мен, дето виках "Повече на Герена няма да стъпя  "

Мерцедес постъпиха подло.. тва е едно на ръка. После нямаше справедливост.. Тва пак е гадно... Но такъв е живота.. Такъв е и спорта.. Всичко е комерсия, независимо дали говорим за Майкъл Джексън или за Дейвид Бекъм или за Рон Денис... Там се въртят голееееми пари, а Мерцедес е фактор номер едно във формулата в момента! Казвам фактор Номер 1, не отбор Номер 1, защото без Мерцедес- този сезон си беше отишъл... Бе нерви, без тръпка. Все пак малшанс попречи на Маса да стартира на предни позиции, но кое оправдава Кими, че не може да победи Хамилтън? Нищо! Въпреки всичко пилотите са тези, които имат значение! Не драмите около тях! Като излезнат на пистата са само те! И когато единият пилот не може да победи другия- значи не заслужава победата! Най-силни бяха и Мерцедес, и БМВ, и Рено тогава, когато се стремяха да отнемат титлата на Шумахер! Тогава колата на Мерцедес беше по-дбра от тази на Ферари. Но побеждаваше по-добрият ПИЛОТ. Така че ако Кими е истински пич и има по-добри умения от пилотите на МакЛарън- нека ги покаже! Ако МакЛарън са откраднали разработките на Ферари- нека Ферари покажат, че са по-добри, че са креативни... Да си оправят колата! Но в момента.. ТОЧНО в този момент Мерцедес са по-добри! И като пилоти, и като отбор! И нямам предвид статистиката, а усещането, което оставят в мен. Обичам Ферари, но в момента те се сриват...
« Последна редакция: 2007-08-05, 19:36 от Metalcho »

Неактивен Metalcho

  • глобален модератор
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 2015
  • Пол: Мъж
  • ??????? ?????????
    • Профил
    • Hyundai Coupe Club
Формула 1
« Отговор #41 -: 2007-08-05, 21:04 »
Цитат на: Mia
Ми миналият сезон не беше кой знае колко добра, а 2004-2005 година им гърмеше мотора след 3-4 обиколка ако си спомняш... Явно много са поумнели за 6 месеца, че сега имат такъв дзвер...780 страници по последни данни им е "поумняването".
Ааа не, не , аз говоря за сезон '00-01, '01-'02.. Тогава бяха силни Мерцедес, после бяха БМВ и после Рено  Ама Имаше еднин тип дето беше по-голям факрот от тях 
Цитат на: Mia
Цитат
[Обичам Ферари, но в момента те се сриват...
Не, не, отказвам да го вярвам... Просто гаден период.
Ами Ферари винаги са по-силни във втората половина на шампионата... Ама точно тогава ни откраднаха разработките  Демек сега Мерцедес карат с козовете на Ферари
« Последна редакция: 2007-09-18, 23:32 от tech_noir »

Неактивен Alexi$

  • зарибен/а
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 457
  • Пол: Мъж
    • Профил
Отговор на: Формула 1
« Отговор #42 -: 2007-09-18, 17:16 »
Крайно време беше! 8)

Неактивен Metalcho

  • глобален модератор
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 2015
  • Пол: Мъж
  • ??????? ?????????
    • Профил
    • Hyundai Coupe Club
Отговор на: Формула 1
« Отговор #43 -: 2007-10-21, 22:27 »
Кими е Шампион!!!

Кими Райконен е новият световен шампион във Формула 1, след като победи по безапелационен начин в Гран При на Бразилия.

Пилотът на Ферари сензационно спечели титлата, след като водачът в класирането Люис Хамилтън имаше един от най-лошите дни в кариерата си и завърши едва 7-ми.

Другият пилот с шансове за титлата - Фернандо Алонсо, бе много по-бавен от двете ферарита и в нито един момент не заплаши господството им. Испанецът завърши трети на почти минута изоставане.

Така финландецът събра 110 точки, а двамата пилоти на Макларън останаха само на точка зад него с по 109. Заради повечето си втори места обаче Хамилтън е пред Алонсо.

Самият старт каточели загатна какво ще се случи в състезанието - двете ферарита се изстреляха напред, като Маса бе първи, а Райконен втори. Алонсо пък успя да изпревари Хамилтън на втория завой.

Англичанинът се опита да си върне позицията, но не прецени добре възможностите си, наложи се да натисне прекалено късно спирачките и излетя от пистата. Макар да не повреди болида си при връщането си той бе едва седми.

Това обаче не бе нищо, с малшансът който го връхлетя в осмата обиколка. Тогава изведнъж болидът му започна да пълзи и само за половин обиколка той остана последен. Когато изглеждаше, че всичко е свършило за него, изведнъж колата мистериозно се оправи и той се върна в борбата.

Отпред двете Ферарита летяха и много бързо натрупаха огромна преднина пред Алонсо.Още преди първите спирания в бокса стана ясно, че нещата вървят към двойна победа за Скудерията.

Маса водеше с 2 секунди пред Райконен и макар да спря обиколка преди съотборника си запази водачеството си и дори натрупа лека разлика. Зад тях Алонсо се бореше за третата позиция с Кубица и дори бе изпреварен от полския пилот на БМВ. Оказа се обаче, че Кубица е със стратегия с едно спиране в бокса в повече.

Макар и да нямаше никакъв шанс да се бори за качване на подиума на Хамилтън му бе достатъчна само 5-та позиция за да бъде световен шампион. Това накара Макларън да промени в хода на състезанието стратегията му към много рискованите три спирания. Междинният пробег с по-лошите меки гуми бе съкратен максимално.

Преди вторите спирания на лидерите въпросът бе дали и как Кими Райконен ще изпревари съотборника си Фелипе Маса. Това бе абсолютно задължително за него, тъй като само първото място щеше да му донесе титлата.

Въпросът намери своя отговор в 44 обиколка, когато Маса взе лошо един завой, загуби много време и позволи на Райконен да го достигне. Макар при първите спирания в бокса Кими да спря само обиколка след Фелипе, при вторите спирания той направи цели 3 тура в повече. Това му позволи да вземе първото място без да се налага да изпреварва съотборника си на пистата.

По това време Алонсо изоставаше на цели 50 секунди зад двамата лидери и категорично бе аут от борбата за титлата. Въпросът бе дали Хамилтън ще успее да се проправи път до златното за него 5-то място, което щеше да му донесе титлата.

Англичанинът бе малко улеснен от отпадането на няколко пилота, но десетина обиколки преди края бе 7-ми, на около 20 секунди зад каращите в пакет Хайдфелд, Кубица и Росберг.

Най-бърз от тази група бе младият немски пилот на Уилямс, който започна яростни атаки на каращия пред него Хайдфелд. Той успя да го изпревари по много рисковен и агресивен начин и едва не изхвърли и двамата от състезанието. Това щеше да донесе неочаквана титла на Хамилтън.

Въпреки, че при опасната маневра на Росберг, Кубица се възползва и изпревари и двамата за 4-то място. До края обаче много напористия Росберг успя да изпревари и него.

На другия полюс бе представянето на другият пилот на Уилямс - дебютантът Накажима. Японецът не успя да спре навреме в бокса и разпиля като кегли няколко от механиците си. Наложи се даже единият да бъде транспортиран на носилка до медицинския център.

До края на състезанието единственият въпрос бе дали някой от лидерите нямаше да има драматична повреда в последните обиколки. Кими Райконен си поигра с огъня, като вместо да щади болида записа най-бърза обиколка 5 тура преди края.

Съдбата обаче явно бе решила да се реваншира на финландеца безброините неприятности,които му бе сервирала през годините му престой в Макларън.

Така Райконен благополучно финишира на първо място и спечели първата си титла в кариерата си.



Честито на всички фераристи!

ripkata

  • Гост
Отговор на: Формула 1
« Отговор #44 -: 2007-10-21, 23:37 »
 : :-[  Исках Алонсо да спечели...Но и за Кими се радвам  :) Доста интересно каране направиха днес  :)

egoist

  • Гост
Отговор на: Формула 1
« Отговор #45 -: 2007-10-22, 13:03 »
Един приятел не знамина за Турция, за да може да гледа формулата.  :P Екстра класиране - мен ме устройва.  :o
То и MotoGP-то беше вчера... Доволна съм!

Неактивен Alexi$

  • зарибен/а
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 457
  • Пол: Мъж
    • Профил
Отговор на: Формула 1
« Отговор #46 -: 2007-10-27, 11:42 »
Ледения финландец накара фераристите да забравят Шуми
21 окт. 2007 23:26
Кими Райконен бе предопределен от съдбата да блести във Формула 1, още от първото си състезание, в което участва без да има лиценз за това. Макларън реши да се раздели с него след две втори места и финландецът се премести във Ферари, където намери точното си място.Още в първата си година при черните кончета Кими спечели световната титла.

Направи го по-добре даже и от Михаел Шумахер, който не успя да триумфира в първия си сезон. Всъщност когато дойде във Ферари преди година всички говореха за Райконен като наследника на Шуми. И се оказа точно така. Михаел вече е само един стар спомен. Настоящото е за Райконен.

Ледения завърши сезона, така, както го започна - с победа. Още в Австралия Кими поведе колоната. Можеше ли да не стане шампион с тази психика? Нима не е справедливо той да е шампион? След като има най-много победи за сезона.

Да се каже, че някой е доминирал през този сезон е несериозно. Всички от претендентите страдаха. Но да спечелиш титлата в последното състезание, като изпревариш двама души, които са преди теб в класирането и то пилоти като Алонсо и Хамилтън, си е малко чудо. Но накрая така е справедливо. По много причини.

Първата е, че Кими спечели най-много състезания. Повече от своя по-опитен съотборник Фелипе Маса, който му помогна да стане шампион, и от останалите съперници. Втората е, късметът. Той беше длъжник на Кими от 2003 и 2005 г. Тогава в най-решителните моменти болида на Райконен се чупеше и го проваляше. Третата е, че за разлика от останалите, той не влиза в конфликти. Не случайно прякора му е Ледения.

Но всъщност това название е точно само донякъде. Наистина той често отговаря на журналистическите въпроси едносрично. "Правя го, за да се изолирам и да мисля само за шофирането", защитава се той.

Всички, които познават Кими отблизо, твърдят, че е жизнерадостен, открит, приятен човек, който обича да се забавлява. Макар понякога да изпива по няколко чашки повече. Но когато е на пистата се превръща в истински звяр. И изяжда съперниците.

Дебютът му във Формула 1 не минава без скандал. През 2001 г. той става пилот на Заубер. ФИА обаче не иска да му даде суперлиценз, защото идва от Формула Рено и не е минал през Формула 3000. Всичко накрая се урежда и след един сезон в Заубер, Рон Денис го привлича в Макларън.

При Сребърните стрели Кими остава от 2002 до 2006. На два пъти Райконен се разминава на косъм с титлата. В първия случай я печели Шумахер (2003), а във втория - Алонсо (2005). Преди да наследи великия германец във Ферари.

Естествено най-хубавата причина Райконен да е световен шампион, е че така ще се забрави по-лесно шпионския скандал от този сезон. ФИА наказа Макларън, но не и пилотите на сребърните стрели. Те обаче не успяха да удържат преднината, която имаха и накрая Райконен триумфира с титлата. 28-годишният финландец от Еспоо сложи всичко на място, като си разчисти сметките с късмета и донесе и този трофей на Ферари, след 2 години пауза.

Най-големият реванш на Райконен обаче, е че след едно лято, в което беше много често несправедливо критикуван, той запуши устата на критиците. Мнозина дори не оставиха на Кими някакъв период за адаптация към новия отбор. Говореше се за синдрома Шумахер. "Той страда и се нервира, всеки път, когато Шумахер е в бокса на Ферари. Трудно го понася", пишеха медиите. Отговорът на Ледения дойде от пистата.

Искам някой да ме подкрепи че тва е най-абсурдното заглавие!Смятам,че Шуми беше най-великия,е най-великия и ще бъде най-великия още дълго време и дори сензационния Кими няма да може да го задмине в близките няколко години!

Неактивен Metalcho

  • глобален модератор
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 2015
  • Пол: Мъж
  • ??????? ?????????
    • Профил
    • Hyundai Coupe Club
Отговор на: Формула 1
« Отговор #47 -: 2007-10-28, 23:03 »
Ледения финландец накара фераристите да забравят Шуми
Хахах къв е тоя абсурд бе!?! Тва може да го напише само някое сополиво хлапе, което гледа Формула от 2-3 години макс! Смех пълен! Кими е пич, ама има много хляб да изяде (или квото там яде), за да дойде на нивото на Пилето ;)
Ае много здраве!

Неактивен Alexi$

  • зарибен/а
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 457
  • Пол: Мъж
    • Профил
Отговор на: Формула 1
« Отговор #48 -: 2008-06-17, 11:00 »
таз тема почти умряла бе ;D.Никой не споменава за полската новоизгряла звезда на Робърт Кубица. 8)

Неактивен Metalcho

  • глобален модератор
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 2015
  • Пол: Мъж
  • ??????? ?????????
    • Профил
    • Hyundai Coupe Club
Отговор на: Формула 1
« Отговор #49 -: 2008-06-22, 01:54 »
За мен Пилотът (главно "П", нали) трябва да е кораво гадно копеле, студенокръвен и безкомпромисен, да е представителен (симпатичен, демек)... Все неща, в които Кубица не се вписва. Абе Кими ми е идеала за шампион като се замисля ;D

Иначе от новаците съм фен на Фетел, много изкъсо го следя ;D

И стискайте палци за Владо Арабаджиев, да го видим и него скоро :P

Неактивен Alexi$

  • зарибен/а
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 457
  • Пол: Мъж
    • Профил
Отговор на: Формула 1
« Отговор #50 -: 2008-06-23, 22:44 »
По принцип си прав за Пилотът(с главно "П" ;D)Но Кими не е толкова топъл към феновете,както е Маса примерно(нищо лично към Кими-напротив той ми е фаворитът)