Автор Тема: Помогнете миииии  (Прочетена 2824 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.    

Неактивен EmiliG

  • Baby Freak
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Помогнете миииии
« -: 2008-12-01, 22:13 »
Пих хапчета против забременяване на Ясмин и започнах да се окосмявам... гинеколог ми ги изписа заради кистички по яйчниците. Какво да правя да ги спра ли лекаря каза че после всичко щяло да е наред. Не му вярвам!!

Неактивен Mars

  • зарибен/а
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 857
  • Пол: Жена
  • exLYCERIA ex.time_for_blood
    • Профил
Отговор на: Помогнете миииии
« Отговор #1 -: 2008-12-02, 08:56 »
Предлагам ти да пишеш в някой форум с по-голяма насоченост към твоя проблем, или говори с лекар..Най-добре!

Неактивен jmoclio

  • Животът е такъв какъвто си го направиш!!!!!
  • потребител/ка
  • *
  • Публикации: 21
  • Пол: Жена
  • ???????? ?? ?? ???? ????????? ? ?? ????? :) :)
    • Профил
Отговор на: Помогнете миииии
« Отговор #2 -: 2009-01-11, 13:23 »
Това са някви обърквания в хормоните..... отиди на лекар ама в някоя частна болница ще ти излезне 50лв прегледа а не 10 но поне ще си в сигурни ръце и няма да те накарт да пиеш нещо от което ще стане като маймуна

Неактивен guapofreak

  • Baby Freak
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Re:Отговор на: Помогнете миииии
« Отговор #3 -: 2009-10-07, 15:56 »
Ароматизират ти се хормоните... най добре говори с ендокринолог или гинеколог

Неактивен dool

  • потребител/ка
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Re: Помогнете миииии
« Отговор #4 -: 2011-10-20, 20:48 »
Такъв вид хапчета неимоверно влияят на хормоните - явно не ти понасят. Защо не ги смениш? със сигурност ще се оправиш след като мине въздействието им и хормоналната ти система се нормализира.

Неактивен xxx

  • FREAK
  • зарибен/а
  • ****
  • Публикации: 1313
    • Профил
Re: Помогнете миииии
« Отговор #5 -: 2011-10-20, 22:05 »
имам чувството, че никоя от вас не е пила противозачатъчни, ама честно..

Неактивен dool

  • потребител/ка
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Re: Помогнете миииии
« Отговор #6 -: 2011-10-20, 22:22 »
имам чувството, че никоя от вас не е пила противозачатъчни, ама честно..

аз определено не съм пила  :) ... точно защото мисля, че ще напълнея или ...